Получете достъп до всички ваши фактури на едно място и по всяко време.
Всеки наш клиент вече може да преглежда и следи фактурите си чрез нашия Клиентски център – това е уеб портал, който предоставя информация за издадени фактури, както и други видове счетоводни документи.
Как всеки клиент може да използва Клиентския център?
Процес на работа
1
Регистрация в портала
Всеки наш клиент, който иска да използва Клиентския център трябва да се регистрира в портала. Регистрацията е изключително лесна – изискват се две имена, имейл и име на компания, в която служителя работи.
2
Активация на профила
След регистрация, наш служител активира преглежда и активира профила на клиент. След успешната активация клиентът ще има възможност да влиза в Клиентския център по всяко време.
3
Преглед и нотификации
Освен че може да преглежда и сваля фактури, издадени към момента, при издаване на нов документ (фактура, кредитно известие, дебитно известие, протокол за извършени дейности), вече регистрираният клиент автоматично ще получава известие на имейла, с който се е регистрирал, че има нов документ в профила си.