Като най-голямата компания за интегрирани фасилити услуги в България, за нас разработването и имплементирането на нови практики в оперативните процеси винаги е било от изключително значение.
Професионалното почистване заема ключово място в нашето портфолио от услуги и затова една от основните ни цели в това направление е да гарантираме постоянно подобряване на качеството на изпълнение на дейностите. Дългогодишният ни опит в тази област ни е показал, че това е невъзможно без внедряването на иновативни решения.
След въвеждането на електронната работна карта за дейностите по техническа поддръжка, разработихме и дигитално решение, което предоставя изцяло нови възможности за управлението на процеса по професионално почистване.
Преди всички предимства, свързани със самата дигитализация, един от най-важните плюсове на електронния чек лист е възможността за много по-голяма отвореност към нашите партньори и получаването на своевременна обратна връзка за начина на изпълнение на дейностите. Съвместното попълване на чек листа с представител на компанията възложител ни осигурява постоянен контакт с партньора, благодарение на който ние осъществяваме по-добър контрол върху качеството на изпълнение на дейностите и да реагираме бързо при необходимост.
Дигитализирането на чек листа позволява поставянето на много по-детайлна оценка за изпълнението на дейностите: попълването става чрез приложение на смартфона на супервайзора. Освен това електронния чек лист може да се достъпи и изпрати веднага след попълването си до всички заинтересовани страни.
Повече информация за електронния чек лист и процеса на работа с него може да видите тук.