електронен чек лист

digital check list on a mobile

Оценявайте детайлно всяка една дейност, извършвана от екипите ни по професионално почистване.

Електронния чек лист е едно от последните ни внедрени иновативни решения. Попълва се електронно на смартфона на всеки супервайзор, но за разлика от хартиения си вариант, електронния чек лист дава възможност за много по-детайлна оценка на извършените дейности.
Разберете повече за електронния чек лист

Какъв е процесът на попълване на всеки един електронен чек лист?

1

Попълване на чек листа

cleaning services
След извършване на заложените дейности по професионално почистване от нашия екип, супервайзорът, отговарящ за вашия обект, попълва заедно с вас електронния чек лист на своя смартфон.
2

Добавяне на коментари, снимки и забележки

comment regarding the check list
При попълване, електронния чек лист позволява да се добавят снимки, коментари и отделна оценка за всяка зона, която е обект на почистване. По този начин можем веднага да разберем кои зони са почистени добре и кои се нуждаят от подобрение.
3

Изпращане на електронния чек лист

email receiving work card
След като чек листа се попълни съвместно с вас, той се изпраща едновременно към посочен от вас имейл адрес и към нашите колеги, които проследяват изпълнението на дейностите и могат да вземат своевременни мерки при наличие на проблем.  

Процес на работа

Каква е разликата между електронния и хартиения чек лист?

Електронния чек лист дава възможност за много по-детайлна оценка на извършените дейности: оценка по определена скала за всяка една зона от даден обект, опция за добавяне на коментари и снимки от извършеното почистване. Всички тези допълнителни функционалности ни позволяват да проследяваме много по-ефективно процеса по почистване и да реагираме навреме при необходимост.
digital transformation
open communication

Основен фокус - отворена комуникация

Едно от най-големите предимства на електронния чек лист е възможността да проведем отворена комуникация с вас и да получаваме своевременна обратна връзка за изпълнението на дейностите по професионално почистване. Попълването на чек листа с представител на компанията партньор и поддържането на постоянен контакт с него ни позволява да осъществим по-добър контрол върху качеството и да реагираме бързо при необходимост.

Предимства на електронните чек листи

digitalization

Дигитализация на
процеса

Попълването на електронния чек лист става чрез мобилно приложение на смартфоните на нашите супервайзори, което улеснява и прави целия процес по-бърз.
precise evaluation

Прецизност в
оценката

Електронният чек лист дава възможност за детайлно оценяване на извършените дейности и добавяне на допълнителни коментари и снимки.
tracking

Осигуряват
проследимост

Попълненият чек лист се съхранява в нашата система и може да бъде изпратен към нашите партньори веднага след попълването си.
open communication 2

Отворена
комуникация

Съвместното попълване с представител на компанията партньор ни позволява да получаваме своевременна обратна връзка и да вземем бързи мерки при необходимост.

Получете безплатна консултация за своя бизнес