Управление на сгради

Успешното управление на дадена сграда е сложен процес, който понякога може да се превърне в истинско предизвикателство. Удовлетворяването на очакванията на различните заинтересовани страни, стремежът към оптимизиране на разходите, както и осигуряването на перфектна среда за работа или живот са в основата на едно ефективно управление на собствеността.
    Благодарение на дългогодишния ни опит в тази област, ние предлагаме комплекс от услуги, които да ви гарантират професионален и висококачествен мениджмънт на всички процеси, свързани с управлението на една сграда. Това ще ви даде възможност да постигнете по-високи приходи, да подобрите комуникацията си с наемателите и да създадете благоприятна среда за бизнес, при която вашите компании наематели да повишат своите бизнес резултати.

нашите решения

Управление на договори с доставчици на комунални услуги

Възлагайки на нас управлението на договори с доставчици на комунални услуги ви дава възможност да съхраните ценно време и да се освободите от досадни административни задължения. Ние ще се погрижим за всички дейности, свързани с администриране, контрол и проследяване на договорни отношения с комунални дружества като енергодружества, ВиК, Топлофикация, доставчици на газ и др.  

Управление на договори с доставчици на услуги по поддръжка

Координирането и проследяването на изпълнението на договорните отношения с  различни доставчици на услуги по поддръжка в дадена сграда понякога може да бъде истинско предизвикателство.  

Практиката ни е научила как да откриваме и да се справяме с този тип проблеми още в ранен етап на тяхната поява. Освен разрешаването на възникнали казуси, нашият екип успешно проследява изпълнението на дейностите по договор, което води до цялостно оптимизиране на процесите.

Управление на договори с наематели и собственици

Често поддържането на добри отношения между собственици и наематели, както и намирането на нови наематели не е лека задача, поради различията в очакванията на всяка от страните. Отговарянето на нуждите както на наемателите, така и на собствениците, е ключов елемент от нашата работа.

Чрез управлението на договори между наематели и собственици, ние осигуряваме безупречно партньорство между двете страни за периода на работа и увеличаваме доверието им един към друг, което води до по-високи приходи и подобряване на комуникацията.

Предоговаряне на договори

Нашият екип може да ви спести време и разходи в процеса на предоговаряне на договори. Независимо дали става въпрос за клиент, с когото не сме имали предишен контакт или такъв, с когото сме работили, ние притежаваме нужната експертиза, за да осъществим процеса по предоговаряне и ще поемем пълна отговорност за осъществяването на сделката.

Администриране на общински данъци и такси

Процесът по администриране на общински данъци и такси може да бъде значително улеснен, благодарение на нашия екип. Ние ще се погрижим за координирането на цялата документация, свързана с административни такси, проследяване на срокове, както и всички останали процедури, които са необходими и които касаят вашата сграда.

Управление на битови отпадъци

Нашият екип ще съдейства за успешното изпълнение на всички дейности, свързани със сметосъбиране и сметоизвозване във вашата сграда. Ще се погрижим процесите по сметосъбиране и сметоизвозване да се извършват в съответствие с всички държавни регулации и изисквания за опазване на околната среда. В допълнение можем да ви окажем пълно съдействие при изготвянето и подаването на необходими документи пред съответните общински институции за намаляване на такса смет.

Координация с държавни администрации и институции

Успешното управление на собствеността изисква постоянно взаимодействие с множество държавни администрации и институции. Комуникацията с тях в повечето случаи отнема време, което би могло да бъде вложено в други, по-важни за вас дейности.

Дългогодишния ни опит в управлението на сгради ни позволява да се заемем и да координираме успешно всички ваши ангажименти с държавни институции.

Защо да се доверите на Мундус?

Фокусирайте се върху вашия основен бизнес,
ние ще се погрижим за всичко останало.
24/7 service
24 / 7 гореща линия
one point of contact
Една точка за контакт

Един номер, един имейл, едно лице

national coverage
Национално покритие

Реакция до 2 часа до всяка точка на България

transparency
Прозрачност

Разработени IT решения за проследимост на процеси, разходи и изпълнение

own resource
Собствен ресурс

Гаранция за ефективност и качествено изпълнение

Получете безплатна консултация за своя бизнес