Успешното управление на дадена сграда е сложен процес, който понякога може да се превърне в истинско предизвикателство. Удовлетворяването на очакванията на различните заинтересовани страни, стремежът към оптимизиране на разходите, както и осигуряването на перфектна среда за работа или живот са в основата на едно ефективно управление на собствеността.
Благодарение на дългогодишния ни опит в тази област, ние предлагаме комплекс от услуги, които да ви гарантират професионален и висококачествен мениджмънт на всички процеси, свързани с управлението на една сграда. Това ще ви даде възможност да постигнете по-високи приходи, да подобрите комуникацията си с наемателите и да създадете благоприятна среда за бизнес, при която вашите компании наематели да повишат своите бизнес резултати.
Възлагайки на нас управлението на договори с доставчици на комунални услуги ви дава възможност да съхраните ценно време и да се освободите от досадни административни задължения. Ние ще се погрижим за всички дейности, свързани с администриране, контрол и проследяване на договорни отношения с комунални дружества като енергодружества, ВиК, Топлофикация, доставчици на газ и др.
Координирането и проследяването на изпълнението на договорните отношения с различни доставчици на услуги по поддръжка в дадена сграда понякога може да бъде истинско предизвикателство.
Практиката ни е научила как да откриваме и да се справяме с този тип проблеми още в ранен етап на тяхната поява. Освен разрешаването на възникнали казуси, нашият екип успешно проследява изпълнението на дейностите по договор, което води до цялостно оптимизиране на процесите.
Често поддържането на добри отношения между собственици и наематели, както и намирането на нови наематели не е лека задача, поради различията в очакванията на всяка от страните. Отговарянето на нуждите както на наемателите, така и на собствениците, е ключов елемент от нашата работа.
Чрез управлението на договори между наематели и собственици, ние осигуряваме безупречно партньорство между двете страни за периода на работа и увеличаваме доверието им един към друг, което води до по-високи приходи и подобряване на комуникацията.
Нашият екип може да ви спести време и разходи в процеса на предоговаряне на договори. Независимо дали става въпрос за клиент, с когото не сме имали предишен контакт или такъв, с когото сме работили, ние притежаваме нужната експертиза, за да осъществим процеса по предоговаряне и ще поемем пълна отговорност за осъществяването на сделката.
Процесът по администриране на общински данъци и такси може да бъде значително улеснен, благодарение на нашия екип. Ние ще се погрижим за координирането на цялата документация, свързана с административни такси, проследяване на срокове, както и всички останали процедури, които са необходими и които касаят вашата сграда.
Нашият екип ще съдейства за успешното изпълнение на всички дейности, свързани със сметосъбиране и сметоизвозване във вашата сграда. Ще се погрижим процесите по сметосъбиране и сметоизвозване да се извършват в съответствие с всички държавни регулации и изисквания за опазване на околната среда. В допълнение можем да ви окажем пълно съдействие при изготвянето и подаването на необходими документи пред съответните общински институции за намаляване на такса смет.
Успешното управление на собствеността изисква постоянно взаимодействие с множество държавни администрации и институции. Комуникацията с тях в повечето случаи отнема време, което би могло да бъде вложено в други, по-важни за вас дейности.
Дългогодишния ни опит в управлението на сгради ни позволява да се заемем и да координираме успешно всички ваши ангажименти с държавни институции.
Един номер, един имейл, едно лице
Реакция до 2 часа до всяка точка на България
Разработени IT решения за проследимост на процеси, разходи и изпълнение
Гаранция за ефективност и качествено изпълнение