Отворени позиции
Специалист обслужване на корпоративни клиенти

Специалист обслужване на корпоративни клиенти

Кандидатствай сега

Специалист обслужване на корпоративни клиенти
Максимален обем на файла: 10MB
Файлът се качва...
fileuploaded.jpg
Качването е неуспешно. Файлът е над 10MB. Моля, опитайте отново.
Вашата кандидатура беше подадена успешно!
Възникна грешка. Моля, опитайте отново.
Затвори X
Локация:
София
Тип:
Пълно работно време
Отдел:
Ключови клиенти

За нас:

МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в Бългaрия, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги с истинска добавена стойност за нашите клиенти и прилагаме водещите практики във фасилити мениджмънта. Затова за нас е чест да привличаме най-добрите професионалисти в областта.

Наши клиенти са търговски центрове и вериги, индустриални предприятия, банки и застрахователни компании, обществени сгради, компании в областта на телекомуникацията, недвижимите имоти, автомобилната индустрия и др. С цел да предложим на клиентите си най-добрите услуги, ние системно търсим всеотдайни и способни хора, с позитивно мислене и нови идеи за развитие на бизнеса и услугите.

За нуждите на нашия екип в отдел "Ключови клиенти" търсим Специалист обслужване на корпоративни клиенти.

Каква е ролята на специалиста:

  • Координира дейностите и комуникацията с корпоративни клиенти, във връзка с осигуряване фасилити услуги по Техническа поддръжка, Почистване и спомагателни услуги;
  • Приема заявки за фасилити услуги на поверените му клиенти, като следи за сроковете и качеството на изпълнението им;
  • Изготвя и съгласува оферти, отчети, справки, за различни услуги по поддръжката на обекти и оборудване на поверените му клиенти;
  • Работи за постигане на дълготрайни отношения и лоялност с клиента, както и за повишаване на удовлетвореността му.

Какво трябва да притежава успешния кандидат:

  • Висше образование;
  • Високо ниво на лична дисциплина и отговорност;
  • Умение да работи индивидуално и разрешава проблеми;
  • Аналитично и логическо мислене, както и умение да работи с хора;
  • Владеене на български език на добро ниво. Английски език е предимство;
  • Отлично владеене на MS Office (опит за работа с ERP системи ще бъде предимство)

Какво предлагаме ние:

  • Възможности за професионално развитие и усъвършенстване;
  • Комфортна работна среда в модерен офис на комуникативна локация;
  • Трудов договор на пълни осигуровки;
  • Работа с мотивиран и опитен екип;
  • Мултиспорт карта и ваучери за храна;

Ако нашето предложение Ви звучи точно като за Вас, кандидатствайте сега!

Първоначалният подбор ще се извърши по документи.

Ще се свържем само с одобрените кандидати за провеждане на интервю.

Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат. Мундус Сървисиз АД се задължава да ги съхранява отговорно и да не ги разпространява.